1. Introduktion

Välkommen som användare av Artvise Kundtjänst!

Detta dokument tjänar både som introduktion till och stöd för arbete med produkten, oavsett om detta arbete är som handläggare av ärenden i exempelvis en kundtjänst, eller som systemadministratör, ansvarig för administration och konfiguration av systemet.

Dokumentet är uppdelat i tre separata huvuddelar. Den första delen, Snabböversikt, är, precis som rubriken antyder, en snabböversikt av mjukvarans delar, närmare bestämt de huvudsakliga delarna i användargränssnittet som möter en när man startar mjukvaran.

Den andra delen, Användarhandledning, täcker de bitar av mjukvaran som man har användning av som handläggare. Den sista delen, Administratörshandledning, innehåller information som behövs för att kunna administrera och konfigurera Artvise-systemet.

Artvise Kundtjänst är en ärendehanteringsplattform, som används för att hantera ärenden som inkommer via, bland annat, e-post, SMS, Twitter och Facebook. Med hjälp av integrationer mot produkterna Artvise e-Tjänst och Artvise Contact Center kan systemet även hantera ärenden som inkommer via publicerade e-tjänster och telefoni.